Tverų Logotipas
Mūsų rėmėjai:
Tverų herbas Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija Lietuvos Leader Leader Kaimo Plėtros Fondas

„Po žvaigždėtu Molėtų dangum“

Paskelbta 2022-08-23

Atgal į visas naujienas

Naujienos nuotrauka

Maloniai šiltą rugpjūčio šeštadienį tveriškiai ir jų draugai  pasidovanojo neįtikėtinų patyrimų dieną!

Vyko pasigrožėti ne tik atsiveriančiais Labanoro girios vaizdais ir ežerų mėlynėmis, bet ir pasisemti kosminės energijos, pasimatuoti didžiausius žvejo batus, aplankyti Jonų miestą Jonavą ir paglostyti šuniuką Keksą, kuris vis dar pririštas Ukmergėje.

Ir kaip nesusiviliosi užkopti į  antrą aukščiausią Lietuvos saugomose teritorijose pastatytą 36 m. aukščio Mindūnų apžvalgos bokštą.

O žuvienės gardumas Ežerų žvejybos muziejaus kiemely...

Kelionę vainikavo viena įdomiausių lankytinų vietų rajone – vienintelis Europoje Lietuvos etnokosmologijos muziejus, kuriame  pristatomi  žmonijos ryšiai su kosminiu pasauliu (senieji etniniai ryšiai, pasaulio matavimai, kalendoriai, astronomija, kosmonautika, nežemiškos gyvybės paieška, mūsų civilizacijos ateities galimybės). Tikrai pabuvojome kosmose, keliavome Paukščių taku, pamatėme žvaigždžių lietų ir norėjome dar prie teleskopo pažvelgti į mėnulį ir  žvaigždes, tačiau tą naktį nebuvo giedras dangus...Jeigu kas nors vertingo yra tiek šiapus, tiek anapus, - tai aukštosios akimirkos, kurių metu žmogus išsiskleidžia Visatos pilnatvėje.

Išsikrovėme visiškai ir pasikrovėme su kaupu!!!

Dalį lėšų (917,00 Eur) gavome pagal 2022 m. gegužės 16 d. Rietavo savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintą Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2022 metų veiksmų plano 1.1.6 priemonės „Stiprinti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“ įgyvendinimo Rietavo savivaldybėje aprašą, kuris numatė finansavimo konkursą. 2022 m. liepos 28 d. Rietavo savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu Nr. AV-446 finansavimas skirtas ir Tverų bendruomenei (projektas „Po žvaigždėtu Molėtų dangum“).

Kelionė buvo įspūdinga, kupina malonių, džiugių emocijų. Dėkojame UAB ,,Mūsų odisėja“ direktorei Reginai už puikiai organizuotą laiką,  pasakojimus, istorijas, legendas, juokelius kurių klausėme ištempę ausis nuo ekskursijos pradžios iki pabaigos.